Veelgestelde vragen

Vragen over de Gezond & Fit Voordeelkaart beantwoorden we graag voor je! Misschien staat het antwoord dat jij zoekt al in onderstaande vragen. Wordt jouw vraag niet beantwoord? Dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen.

Wat houdt de Gezond & Fit Voordeelkaart in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen via de Gezond & Fit  Voordeelkaart krijg je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Gezond & Fit Voordeelkaart.

Tot wanneer is mijn Gezond & Fit Voordeelkaart geldig?
Nadat je de unieke Gezond & Fit Voordeel code hebt verzilverd, heb je een jaar lang toegang tot het platform. Bij een proeflidmaatschap is jouw Gezond & Fit Voordeelkaart geldig voor maximaal acht exemplaren van een product. Wanneer het lidmaatschap afloopt, ontvang je een verlengingsaanbod. Dit geeft jou de kans om weer een jaar toegang tot het platform te krijgen. Je kunt de geldigheid controleren in jouw profiel, onder ‘mijn codes’.

Kan alleen de bezitter van de Gezond & Fit Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Alleen de bezitter van de Gezond & Fit Voordeelkaart heeft toegang tot het platform. Producten en e-vouchers zijn echter niet persoonsgebonden. Je kunt dus met meerdere personen gebruikmaken van de aanbiedingen op het platform.

Kan ik extra (proef)codes toevoegen?
Heb je meerdere Gezond & Fit codes ontvangen, en heb je ook al een account? Dan kan je na het inloggen kiezen voor ‘profiel’ en dan voor ‘mijn codes’. Hier kan je een extra code toevoegen. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden.

Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken. Vervolgens kun je de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Wanneer je een foutmelding krijgt bij het verzilveren van je code, lees dan goed wat de foutmelding is.

Is er al een account met dit mailadres? Dan heb je je waarschijnlijk al eens geregistreerd. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je bij het inloggen klikken op ‘Wachtwoord vergeten’ en een nieuw wachtwoord instellen.

Mocht een ander probleem zich voordoen, neem dan gerust contact op met de klantenservice van de Home Voordeelkaart.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Gezond & Fit Voordeelkaart?
Je kunt in het totaal 8 artikelen per order bestellen.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
De levertijd en werkwijze van de levering in de omschrijving van de aanbieding.

Heb je e-vouchers besteld, maar deze 15 minuten na jouw bestelling nog geen niet ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box of ongewenste mails. Het kan zijn dat het bevestigingsmailtje met de e-tickets in de SPAM terecht is gekomen. Wanneer dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bij fysieke producten sturen we het product zo snel mogelijk naar je op, mits op voorraad. Wanneer het bestelde product niet op voorraad is, zullen we je hierover informeren.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Jouw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.

Producten retourneren
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.